Sou a: Inici » Notícies » Les assemblees de biblioteques universitàries ocupades a Barcelona surten al carrer per aturar el Parlament

Des de les assemblees de biblioteques universitàries ocupades a Barcelona han convocat una marxa reivindicativa fins al Parc de la Ciutadella per adherir-se a la mobilització en contra de l'aprovació de les retallades al Parlament.

Cartell

És per aquest motiu que fan una crida el dimarts 14 de juny a les 16.00h davant la Facultat de Física (Av. Diagonal 647, <M> Palau Reial).

L'objectiu d'aquesta marxa és unificar l'arribada a la Ciutadella de la comunitat universitària i de tothom qui vulgui participar i bloquejar una de les
principals vies d'accés a la ciutat.

Durant aquesta mobilització, en primer lloc es durà a terme una concentració per tallar la Diagonal i durant el transcurs d'aquesta marxa es faran diverses accions reivindicatives.

Recorregut:    Av. Diagonal ---- Jardinets de Gràcia ---- Pg. de Gràcia ---- Via Laietana ---- Parc de la Ciutadella

TOTS DE NEGRE PER LA MORT DE L'UNIVERSITAT PÚBLICA!

14 DE JUNY - NI RETALLADES NI HÒSTIES!!!
16h PALAU REIAL…concentració per tallar la Diagonal
17h30’ …inici de la marxa cap al Parlament
19h JARDINETS DE GRÀCIA… trobada amb assemblees de barri i baixada conjunta
20h30’ PARC DE LA CIUTADELLA…entrada i inici de l’acampada. Assemblea sobre les retallades