Convocat el 8è Premi Davyd Luque a la Innovació en les TIC

El Premi Davyd Luque a la Innovació en les TIC, convocat anualment per UPCnet, laUniversitat Politècnica de Catalunya i el Consell Social de la UPC, té com a objectiu incentivar a les persones que formen part de la comunitat UPC a desenvolupar projectes i idees innovadores en el camp de les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació (TIC).
El Premi se celebra des de l’any 2005, convocat anualment pel Consell Social de la UPC a través d'UPCnet, i està impulsat pels propis treballadors d’UPCnet per retre homenatge al seu company Davyd Luque, que va ser tot un referent en la innovació en les TIC al llarg de la seva trajectòria professional.

Més informació: http://www.upcnet.es/premi-davydluque
darrera modificació: Març 2012