Notícies del lloc
S'obre una convocatòria extraordinària per sol•licitar la beca Equitat de l’AGAUR
VIII Cursa d'Orientació al Campus Nord - UPC
Normativa d'accés als estudis de Doctorat
Propostes del CdE
Eleccions anticipades i El Consell Socail dóna aire als Interins
El Consell Social de la UPC reunit avui, 29/04/2013, ha pres 5 acords que donen un mes de marge per trobar una solució a l'acomiadament dels Interins.
Consell de Govern amb bon gust de boca
En el Consell de Govern celebrat ahir, dimecres 24 d’abril del 2013, es va posar de manifest que el Recctor ha perdut el suport majoritari que fins ara havia tingut en aquest òrgan.
124 Firmes contra en Rector i Claustre 16 Abril
Retallada de 340 persones
El Consell de Govern, refugiat avui divendres 15 de març a la Fundació UPC, ha aprovat el pressupost 2013 que implica, entre altres coses, la retallada de 340 persones dels col•lectius més vulnerables de la UPC.
Polèmic Consell de Govern
Demà divendres 15 de març es celebrarà un Consell de Govern extraordinari. Degut a la controvèrsia el Rector ha decidit refugiar-se amb el Consell de Govern fora del seu lloc habitual
Firmes contra el Rector
Avui el CdE ha entregat les firmes per celebrar un Claustre per tal de celebrar eleccions anticipades a Rector de la UPC